zondag 29 augustus 2010

Magnolias



Alhoewel er veel magnolias verkocht zijn - eigenlijk is het merendeel al weg - komen er natuurlijk ook wel af en toe nieuwe bij.
En daar ben ik mee aan de slag gegaan.
De eerste is gemaakt met ook het nieuwe papier uit de laatste Magnolia serie.



Deze Flight Attendent kon ik natuurlijk niet laten liggen. Goede ouwe tijd. Ik heb haar gemaskerd met de Boutique want flight attendents en shopping....die twee gaan goed samen. Dit is heel oud papier van mijn stash (die maar niet lijkt te slinken). Het komt uit een blokje genaamd Life' s Journey van K&Company. Heel vintage dus.



En ook deze American Native wilde ik perse hebben. Ook hier is het papier van de nieuwe Magnolia lijn.

Alle gebruikte spulletjes komen uit de kleine overvolle hobby kamer.

Geen opmerkingen: