woensdag 10 november 2010

Pincushion SWAP

Een poosje gelden schreef ik mezelf in voor een pincushion SWAP (een speldenkussen ruil)
De voorwaarden was dat het " iets" met stof/van moest zijn.
Nou had ik al wel gezien dat diegene die het organiseerde een zeer getalenteerde quilster is. Kijk hier maar eens :http://quiltingjeannet.blogspot.com/

Enfin ik heb me toch opgegeven en werd " gekoppeld" aan Ingrid uit Belgie.



Ik vond een leuk en passend borduurpatroontje op internet. En dit is het resultaat.
De achterkant heb ik gemaakt van een stofje dat ik ooit meenam van een van mijn reizen die ik naar Angola, Kameroen of Mozambique maakte.
Dat zal ik ook nog op de foto zetten.

Ik kreeg een heel lief speldenkussen van Ingrid ...maar ja me and my Apple.....
Zodra Roderick uit Delft is thuisgekomen zal ik hem vragen mij te assisteren en dan kan ik de mooie stitchery van Ingrid ook laten zien.

3 opmerkingen:

Chookyblue...... zei

this is a beautiful pattern.......where did you find it on the internet??
it was a wonderful swap.........hope Jeannet runs it again next year......

Jindi's Cottage zei

What a lovely pincushion...so beautifully stitched...

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg leuk gemaakt.

groetjes Agnes