zaterdag 4 december 2010

23 doosjes.....

....ze zijn klaar en worden (God willing) a.s. donderdag opgehaald.
Ze zijn gemaakt van papier dat ik heb liggen -stash dus -; lintje dat ik ook al 20 jaar geleden met rollen tegelijk mee nam uit de VS (in de tijd dat je voor $.99 nog heel wat kocht) en een vilten figuurtje dat ik eens kocht bij het Kruidvat (?).



Ik heb er een tagje aangemaakt van hetzelfde papier . Eyeletje erin . De tekst is van Aud Design



Misschien wil ze haar collegae ook wel zo' n doosje geven...kan ik er nog een paar maken.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je doosjes zijnmooi geworden hoor maar wat een werk.

groetjes Agnes

Loeki zei

Beste Ingeborg, wat een leuke doosjes. Gaat het goed met je? Heb je al een tijdje niet gezien op MP.
Gaat het ook goed met je zoon?
Ik wil je goede feestdagen toe wensen voor jou en je familie.
Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen.
Groetjes Loeki