maandag 23 mei 2011

21 jaar....

Deze kaart heb ik gemaakt voor Martijn die vandaag 21 jaar is geworden.
Het is gemaakt van een sheet. Op het pak staat PVC Coverboard o.a. te verkrijgen bij het Office Center.
Dat heb ik door midden gesneden en door de Cuttlebug gehaald met de folder met de muzieknoten.



Het papier is uit een kleine paperpad van Basic Grey - Marjolaine.
De 21 is van de cijfer clear stamps van Hero Arts. De tekst is van Aud Design.
De dew drops zijn solid black en het lintje uit de USA ...gewoon uit mijn stash.



Al eerder schreef ik erover. Het idee van de sheet heb ik lang lang geleden al gezien op het blog van Lisa Spangler uit de VS.
Een bijzonder creatieve dame met waanzinnige ideeen.
Zij werkt dan ook voor Hero Arts.

2 opmerkingen:

Afke zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Martijn. Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk idee om zo'n sheet te gebruiken.
Prettige dag verder.
Groetjes,
Afke

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je kaartje is echt leuk geworden ,lekker stoer.
Veel plezier zaterdag.

Lfs Ag