zaterdag 2 juli 2011

Celebrate with Tilda

Because I find the translations quite bad I will add some English ......
For another group I joined in on a challenge. I received an enveloppe which included a sketch,
papers, embellishments and two Tilda images. The following pictures show what I made with
it and what was left over. Enjoy.

Voor een andere Yahoo group deed ik mee aan de kwartaal challenge.
Dit was de sketch die ik ontving.



Dit het papier en de embellishments. Ook twee Tilda afdrukjes die vergeten ben mee te fotograferen



Dit heb ik er van gemaakt - voorkant.



Binnenkant.



Achetrkant.



En tenslotte wat er van het pakketje overbleef.
Ik wilde perse zo veel als mogelijk alles gebruiken en dat is me aardig gelukt.



De tekst stempels zijn van clear sheets van Hero Arts. Ingekleurd met Copics.

Met dank aan Sigrid. Ik vond het een bijzonder pakketje..leuk om te doen.
Wellicht dat ik het ga gebruiken voor iemand die net de sleutel heeft gekregen van haar/zijn nieuwe huis.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Dat is nog eens een leuke swap, en wat leuk zo met de sleutel eraan vast gemaakt,perfecte kaart voor een nieuwe woning.
Lfs Ag