woensdag 23 maart 2011

Weekchallenge 12

Het is weliswaar mooi weer buiten , maar daar is mijn "tuinman" bezig met de hoge druk spuit.

Dit is mijn bijdrage voor de WC 12.
Omdat het een "recept" betrof heb ik papier gebruikt uit een zogenaamde matstack en wel Nana' s Kitchen van DCWV.
Een heel schattig blokje dat ik uit de VS heb gekregen. Wel een aparte maat 11.4 x 16.5 cm.
Het cupcake lint heb ik ook uit de VS - bij een van de daar bekende hobby ketens.



Het cute stempeltje is van Penny Black. 'K weet niet hoe het heet want die heb ik verkocht.
De tekst stempel is van studio G. Dat zijn hele leuke kleine en goedkope stempeltjes uit de VS.

Volgens mij heb ik alles uit het "recept" gebruikt...klein beetje van mezelf.....1 eyeletje en een stukje floss.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Schattig kaartje geowrden en heel mooi papier gebruikt.

Lfs Ag die ook hier geniet van het prachtige weer.