zondag 13 maart 2011

weekchallenge - lentekaart

voor de week challenge bij de yahoo groep decuties moest een lente kaart gemaakt worden.
Het mocht geen paas kaart zijn. En er moest een Penny Black stempel gebruikt worden.

En dit is mij kaart geworden



Het zijn allemaal spulletjes die ik al heel lang heb liggen, uit mijn " stash" dus. Alleen het lint is "nieuw" Vorige week gekocht bij.....jawel de Action.
Het papier (behoudens de cardstock) is uit een blokje van K&Company van Tim Coffey.
Het egeltje zoals eerder gezegd van Penny Black; de tekst Spring is van Hero Arts.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Laat het voorjaar maar komen ,bij jouw kaartje krijg je het gevoel helemaal.En ja leuke lintjes hé,ik kon ze ookniet laten liggen.

lfs Ag

Yvonne F. zei

Ha, gelukkig..... een Penny Black. Ik ben helemaal weg van deze kaart.
Hier krijg je wel lentekriebels van.

gr.Yvonne