maandag 20 september 2010

JARIG

Op het Aktiviteiten Centrum , Ijsselhage, dat Martijn bezoekt is Emiel jarig geweest en dat wordt vandaag gevierd.




En dus maakte ik deze kaart. Het is een groep van (jong) volwassenen en dan wil je de kaart niet te kinderachtig maken.
Ik vond nog een chipboard alfabet van (ik dacht) Making Memories. En waarachtig de kleuren van de letters zaten allemaal in
een dubbelzijdig stuk papier van Imaginisce (Hallowhimsy) uit mijn stash.
De taart stempel is van Hero Arts, een retired setje Birthday Wishes Fancy Notes. Gewoon ingekleurd met aquarel potloden.
Het Gefeliciteerd stempeltje is van Artemio volgens mij.



Bij de kaart maakte ik dit doosje voor 5 Merci chocolaatjes. Een aardigheidje, want je wil met je attentie een ander niet tot iets verplichten. Het patroontje hiervoor vond ik op het blog van Karin Versteeg.

Happy Birthday Emiel!!!

Geen opmerkingen: