zondag 5 september 2010

Side step kaarten



Op een Amerikaans blog (waar anders??) vond ik een super " uitleg" van de side step kaart.

En dus maakte ik er een paar voor de kaarten-avond.


De blauwe stuurde ik naar mijn jarige vriendin . Het papier komt uit een blokje dat GJ en Roderick voor me mee namen uit de VS. Heel leuk . Het is Nana' s Kitchen matstack van DCWV. Ideaal formaat voor het maken van kaarten.
De stempels zijn die (hele goedkope) van Kars. De charm is gekocht bij Cute Stamps and Cards, die hierin een fantastische selectie hebben.

De twee andere kaarten zijn gemaakt van papier uit een cardkit dat bij Paper and Pictures gekocht is.
Het papier is van Dream Street Papers LLC, Forever Family.
Het zijn hele mooie kleuren.
De stempels zijn uit een oude set van Hero Arts.

Geen opmerkingen: