zondag 5 september 2010

Your Zoap


Gister heb ik 200 km (nou ja laten rijden) gereden om naar een winkel te gaan waar ik al lange tijd van het bestaan wist. Ook al verschillende keren wat online besteld.....leuk blog...leuke webwinkel.......kortom de vele kilometers meer dan de moeite waard.


We waren te vroeg maar werden - just the same - hartelijk ontvangen met heerlijke koffie......en terwijl GJ zich buiten in de zon settelde kon het kijken beginnen.
Wat is er veel te zien!!! Wat stijlvol, knus, warm en gezellige allemaal.

Ik heb wat foto's gemaakt maar die geven lang niet weer hoe het er is.

Uiteraard ook het e.e.a. gekocht....veel te veel. Maar er was nog veel meer.

Gelukkig maar dat het zo ver weg is...hoewel de webwinkel werkt uitstekend!!! en hier ga ik zeker nog vaker naar toe.
Een lange rit...maar meer dan de moeite waard...vond zelfs GJ die ook nog wat " leuks" mee nam.
Ik zal ook nog een foto maken van al het leuks dat ik er vond.

Geen opmerkingen: