zaterdag 23 oktober 2010

Halloween ATC' s

Ook deed ik mee aan Halloween ATC swap.
12 ATC' s .



Ik heb 12 verschillende gemaakt. De een wat meer bewerkelijk dan de ander....allemaal vrij simpel.



Het is weer (het gaat boring klinken) oud papier en uit mij stash. Volgens mij allemaal van Little Yellow Bicycle.
De meeste stempels van Penny Black en een clear stamp sheet van Hero Arts. Sommige heb ik maar in deel gebruikt.



De wiebel oogjes via MP winkeltje...super service en snel.
Het lint ook tijdens een van de jaarlijkse reizen naar de VS gekocht....Michaels of wellicht Jo-Ann's. Of misschien wel de Dollar Tree...LOL!!!

Voor de kinderen die er aan mee deden maakte ik deze snoep zakjes (treatbags) gevuld met echte Halloween snoepjes.....inderdaad NIET hier gekocht.



HAPPY HALLOWEEN everyone.

Geen opmerkingen: