zondag 31 oktober 2010

Kaartjes.....

Al vorige week wilde ik deze kaartjes laten zien......maar ja ...me and my Apple.....(oftewel computers en ik haat liefde verhouding).

Maar goed.....
De eerste is met papier van K & Company. Daar heb ik ooit een heel pad van gekocht en moet daar dus nog heel veel kaartjes van maken. Stempeltje van penny Black, lint en knoopjes uit voorraad.



Dit Tildatje is niet meer in mijn bezit. Gelukkig heb ik nog afdrukjes genoeg (LOL) Het papier is " antiek" van DaisyD' s. Maar ik ben helemaal " verliefd" op die kleuren. Gelukkig kom ik steeds weer nog papiertjes van deze serie tegen in mijn stash. De embellies uit voorraad.


Deze is gemaakt met papier van Cosmo Cricket "Garden Variety" . Een pakket dat ik heb gekocht bij Paper & Pictures.
Het lint met de pepers heb ik meegenomen uit de VS - ongetwijfeld bij JoAnn' s of Michaels gehaald.
Het lepeltje heb ik van Cute Stamps and Cards.



De laatste...weer met papier van DaisyD' s . Slakje is van penny Black. Slak bedeltje ...ik denk gekocht bij Cute Stamps and Cards.
Knoopje uit voorraad en lint gekocht bij Paper and Pictures.



Mijn kaarten maak ik eigenlijk pas "AF" net voordat ik ze verstuur. Pas dan namelijk weet ik voor welke gelegenheid en persoon die is.
Vandaar dat de kaarten wat " kaal" zijn en nog geen " wens" hebben meegkregen.
Fijne zondag allemaal.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtige kaartje,hele mooie warme kleuren.
Fijne dag morgen ,sanne's kaartje komt er nog aan maar sanne was ziek de afgelopen dagen.

Lfs ag