donderdag 7 april 2011

Bijna....21!!!!

Martijn......bijna 21!!!
De komende weken zal mijn "hum" wel niet optimaal zijn. De weken voor Martijn' s verjaardag beleef ik toch nog steeds elk jaar weer de laatste weken voor zijn geboorte. En die waren zo veelbelovend. We waren er klaar voor.

Maar ja "mijn" gyneacoloog had zijn dag duidelijk niet. Is het gezegde niet "het leven gaat niet over ROOZEN?"

Dit jaar dus 21 jaar geleden. We gaan het vieren ,,,GROOTS..... met de wetenschap dat hij zijn langste tijd thuis heeft gewoond.



En genieten we dubbel de laatste tijd...alle drie ...en hopelijk hij met ons.
Hier ligt hij schoon gedouched lekker in bed; met zijn twee allergrootste vrienden. Een sprekende hond die hij bijna dagelijks mee mag nemen van het AC en het konijn dat hij van opi en omi kreeg. Echte slaapmaatjes zijn het.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mail je mij de data nog een keer dan kan ik het ook over de groep doen.
lfs Ag