donderdag 7 april 2011

Kerstkaarten ...in April

In januari begin ik dus al met het maken van Kerstkaarten. Je kunt maar op tijd klaar zijn toch.
En zelfs "oud" papier wordt daarbij gebruikt. Want zeg nou eerlijk wat is OUD???
De mensen die van mij een kaart krijgen vinden een zelfgemaakte kaart al leuk en hebben geen
verstand van oude en nieuwe lijnen van papier.




Hebben jullie ook nog van dat kaart karton, formaat A5. Nou ik wel. En wat doe je daar mee.


Ik maakte deze kaarten. En zo komt ook het oude papier op.



Het sneeuwmannetje is van Hero Arts (nee nog steeds niet verkocht!! LOL!!) en de andere stempel is van Penny Black.
De Let it snow tekst is van Penny Black. En de Prettige Kerstdagen is een heel oud stempeltjes van Mariette Verhees.
Het lint kocht ik ooit eens bij een dame in de VS...meters lang en voor heel weinig. Ik geloof dat ze blogt :Confessions of a Ribbon Addict.
De sneeuwvlokken zijn van een stans van Martha Stewart.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ik moet otch meer eens een dagje afsapreken met je en dan ook alleen maar kerst kaartjes maken wan tik begin ieder jaar te laat en kan me er niet toe zetten.

lfs Ag