woensdag 27 februari 2008

Tea Bag Kaart




Omdat ik mee ga doen aan een Teabag SWAP heb ik alvast een beetje "geoefend". Ik had een kaartje nodig voor iemand die jarig was ; nam wel een risico aangezien het een hele goed stempelaarster is. Zelf ben ik wel tevreden en de jarige heeft hem in goed orde ontvangen en me inmiddels hartelijk bedankt.
Because I am participating in a TeaBag SWAP I decided to practice a bit. I needed a birthday card. I did take a risk as the one receiving this card is a very very goed.stamper. Fortunately she did like it.
Het stempel is een "oudje" van PB uit 2000, Tea Cozy. Het papier is van Sweetwater (de limoentjes) en van Imaginisce - Drapin'Daisies.

4 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Een beetje geoefend,ziet er hartstikke mooi uit.!
Liefs ag

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Vind ze erg leuk!! Ben benieuwd naar onze swap hiermee....

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

wonderful cute project.
these mice are darling :-)

Creations by Jolan zei

Hey Ingeborg....
Wat leuk. Ik was aan het doorlinken en tot kwam ik je blog tegen. Leuk hoor!
Zie ik je zaterdag bij Trui? Ik ben der ook. Gezellig groetjes Jolan

http://jolandameurs.blogspot.com/