zondag 11 juli 2010

Florida Mall in Orlando Florida



Ongeveer drie jaar geleden ging ik met mijn ouders voor een weekje naar Orlando. Florida. Best bijzonder : ten eerste omdat we gedrieen in mijn studie tijd - 1967 tot 1972 - vaak in Florida waren en ten tweede omdat mijn ouders al in de 80 zijn.
We logeerden in het Florida Mall Convention Center Hotel...een thuis komen.
Vanuit het hotel loop je zo de Mall in. Nou wat wil je nu nog meer.
Want aan parken bezoeken en sightseeing doen we niet (meer).Die parken dateren merendeels uit de tijd dat ik er studeerde....dus die kennen we nu wel.
Een foto van mijn ouders bij de M & M winkel in de Mall en bij Starbucks in het hotel.
Het is tijdens deze reis dat ik ontdekte dat een groot deel van het personeel van het hotel (maar ook de taxichauffeurs) uit Haiti kwamen en was het weer even Creools converseren. En....dat had ook weer zo zijn voordelen.

Geen opmerkingen: