zondag 11 juli 2010

Het roer MOET om...het roer is OM!!!!!


Oh jongens jongens jongens...het is bijna a TWEE hele jaren geleden ....en wat is er veel heel veel gebeurd.
Leuke maar ook veel minder leuke dingen.....het lijkt bij mijn leven te horen. Zo tussen door en t.z.t. zal ik eens een berichtje plaatsen wat er allemaal is gepasseerd.
Maar ondertussen knutsel ik me het ongans...ook al laat ik weinig zien. Dus nu eerst maar een paar creaties van mijn hand.
Deze kaart maakte ik voor Roderick omdat hij is geslaagd voor het gymnasium. En nee het is geen VWO...hij heeft een onafhankelijk gymnasium doorlopen en met een prachtige lijst ( twee profielen) geslaagd. Vanaf volgende week gaat hij een prachtige reis maken in de V.S. en daarna begint al gauw zijn nieuwe leven aan de TU in Delft.

Geen opmerkingen: