zondag 11 juli 2010

Wat bloeit er zoal.......




Ik heb de smaak te pakken....even een kleine "show" van wat er allemaal heeft gebloeid of nu nog in bloei is.
Dit zijn de clematissen - de ordinaire Nelly Moser.. en Mrs. Cholmondeley.
Ooit had ik zeker 30 verschillende clematissen in de tuin....helaas dat was voor de verbouwing. Ik ga nu langzaam aan weer een mooie collectie opbouwen.
De blauwe hortensia lijkt niet zo bijzonder maar is dat wel. Ik kreeg haar van een lieve buurvrouw; zo eentje die echt met mij en mijn gezin meeleefde. Bij wie ik mezelf kon zijn en aan wie ik kon zeggen dat ik het allemaal zat was. Toen alle andere Hortensias in de tuin alleen nog maar net knop hadden bloeide deze al volop. Met dank aan Tiny..die ik oh zo mis.

1 opmerking:

Inkerbell Stamps zei

wat een prachtige foto's !