dinsdag 20 juli 2010

Nog even....






en dan heb ik het rijk weer even alleen. Martijn is gister al naar het logeerhuis vertrokken en wel voor DRIE weken. Ik vind het v r e s e l i j k!!!!
Gerjan en Roderick vertrekken morgen voor een mooie reis in de VS. Twee weken op pad ...vader en zoon....het is goed.
Ze vliegen eerst naar DC...leuk dat Roderick die dingen gaat zien en bezoeken die ik in mijn jeugd ook heb bezocht.
En dan vliegen ze naar de Sunshine State....voor some wining...dining.....LOL SHOPPING!!!! en leggen ook nog wat bezoekjes af aan Busch Gardens ( en een lunch daar waar ik in mijn jeugd ook lunchte. Een fantastisch familie bedrijf en alles even lekker.
Ze zullen er genieten van alles wat de States te bieden heeft.......en het lijkt er naar dat binnen niet al te lange tijd er nog een reisje volgt.....maar dat hou ik nog even voor mezelf.
Zo en nu nog wat fotos uit de tuin. Een kleine impressie van al mijn Hortensias. Vanaf morgen o.a. ga ik veel stempelen

1 opmerking:

Betty48 zei

Heerlijk hé, dat fotograferen van al je bloemen. Doe ik ook vaak. Kun je 's winters weer evn genieten van wat er 's zomers komt. Je kaarten zijn altijd even mooi. Dat lukt mij niet en daar werd ik die ene keer, toen ik 's nachts weer eens opzat,hééééél depri van. Nu weet je dus wat er achter stak. Gelukkig maak ik weer normale nachten. Ik loop nu veel en ga vanaf vandaag mijn fototoestel meenemen want je ziet zoveel onderwerg.
Misschien tot woensdag.
betty