zondag 20 januari 2008

Dagje Brummen

Gisteren was ik voor een creatief dagje te gast in Brummen . Aldaar aangekomen, na vertraging vanwege file (ja op zaterdag!!!) bij knooppunt Velperbroek, werd ik welkom geheten door een blaffende Baloe en een blije Sanne. Mijn fileleed was gauw vergeten omdat Sanne , 8 jaar, deze kaart speciaal voor mij heeft gemaakt. Mijn dag kon "niet meer stuk"!!!! Sanne nogmaals bedankt!! Het is een heel gezellige en leerzame dag geweest. Jacqueline en Agnes wederom bedankt!!!
Yesterday I was invited by a friend to spend the day at her home in Brummen , a small village.
It was to be a creative day and so it was. I was welcomed with this card made by Sanne, 8 years old!!! It absolutely made my day. Thank you Sanne!!

2 opmerkingen:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Ik vond het ook een superdag!! De kaart die ik van Sanne kreeg staat hier ook te pronken. Moeten we zeker weer eens overdoen.
Liefs,
Jacqueline

Agnes zei

He ,de mijne wat leuk.
Groetjes Sanne