zondag 20 januari 2008

Eindelijk dan.......een blog

Het is er dan eindelijk van gekomen.....al een hele poos wil ik een blog bijhouden. Aanvankelijk geinspireerd door een creatieve Amerikaanse.....inmiddels om vele andere reden. Het schrijven is mij jong bijgebracht op kostschool. ..jawel bij de nonnen. Elke zondag schreven wij daar verplicht een brief naar onze ouders...de enveloppe werd nog geopend ingeleverd bij de nonnen. Negatief schrijven over de (kost)school was er niet bij. En ook al schreef je in een andere dan de Engelse taal de enveloppe moest open worden ingeleverd. Ook alle ontvangen post werd je al geopend aangereikt. Schrijven bleef ik doen en nu nog ben ik erg van het sturen van kaartjes met meer dan alleen mijn naam en de groeten.
Een blog dus. Ik hoop dat ik het net zo trouw bij zal (kunnen) houden als diegene van wie ik ze dagelijks lees. Een ervan is van Cheryl, een Amerikaanse vrouw, die verhaalt over haar gezin, haar huishouden, en bovenal de dingen die haar bezig houden. Een religieuse vrouw ook.....een blog waar ik vaak "energie" en moed uit put.
Daarnaast lees ik dagelijks de blog van Rhonda Jean in Australie. Zij verhaalt over wat ze in het Engels "frugal living"noemen. Leuk geschreven, mooie fotos en heel goede ideeen.
Maar ik lees ook veel creatieve blogs...meest Amerikaanse maar ook wel Nederlandse zoals die van Jacqueline en Agnes , twee creatieve bezige bijen.
Zo ..mijn eerste bericht..als je langs komt laat dan ook een berichtje achter.

1 opmerking:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuk Ingeborg, dat je nu toch echt begonnen bent!! Kom zeker regelmatig even langs om te kijken...
LIefs,
Jacqueline