maandag 28 januari 2008

Pakjes week-end - 3 -


Omdat we een krant lezen - ja die - die ook zondag wordt bezorgd ging ik zondag al vroeg richting brievenbus. Heerlijk toch wakker worden met een kop thee en een hoop veelal onbelangrijk nieuws. En wat schetste mijn verbazing....niet lag daar alleen de krant maar nog een pakje. 'K was heeeel verbaasd en werd heel blij na opening. Allemaal lintjes dus!!! Dit was dus mijn derde pakje - en dat op zondag!! En nou wil het toeval dat ik bezig ben met kaartje in precies diezelfde kleuren. Agnes, bedankt, he!!
We read a newspaper that is also delivered on sunday (that's not common here in the Netherlands) I love to wake-up with a cup of hot tea and a newspaper to browse through. To my surprise however the mailbox had more than just the newspaper.....a parcel. It was filled with ribbon...which I am kind of addicted to!!
And look how beutifully the colors of the ribbon matches the cards I am working on .
Thanks a lot Agnes!! XOXOXO

3 opmerkingen:

Agnes zei

Graag gedaan!
Liefs Agnes

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Zo'n weekeind wil iedereen wel. Heerlijk genieten he, van al die post!?!
Liefs,
jacq

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

I have got the You Cheer Me UP Award, and I would love to pass it to you!! Will you please take a look on my blog crejakaarten.blogspot.com and give the award to three other people??

Love Jacqueline