zaterdag 26 januari 2008

hoezo EETtafel?????



Boven heb ik een hobbykamer...........maar dat lijkt wel een pakhuis!!! Beneden heb ik de oude eettafel van mijn grootouders............maar daar staan zoveel stempel en scrapspullen op en onder dat ik net genoeg plaats heb om mijn pc te bedienen ....en dus hobby ik maar aan de eettafel!!!
Upstairs I do have a craftroom.........but it looks like a storageroom. Downstairs I have the dining table of my grandparents....but on and underneath it's loaded with my stamp and scrap "things". I can just barely sit and use my computer....AND SO I just sit at our dining table and move things a bit when it is time to eat.

2 opmerkingen:

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Ik dacht dat ik een zooitje van mijn hobby werkplek kan maken, maar ik ben blij dat ik in dit opzicht niet alleen sta

Agnes zei

Bij mij ziet het er nooit zo uit(HAHAHA) Heerlijk zo en we kunnen ook alles nog vinden.
Liefs Ag