zondag 19 juni 2011

Als je ZES.......

.......jaar wordt, ja dan is het ook al leuk om veel post te krijgen.

Deze kaart maakte ik voor een challenge van een yahoo groep.
Mijn kaart is door Sanne gekozen als "winnaar" ...en uiteraard kreeg ze de kaart toegestuurd.

Stempel is van Penny Black; een absolute favoriet . Het is de Hedgy Flavor. De "zes" is van een hele oude clear sheet van Hero Arts.
"Gefeliciteerd" is uit een setje stempels van Artemio. Die tekstjes passen precies in een pons van Stampin Up.

Het papier is uit een uit een paper pad van DCWV, Nana' s Kitchen. Dit papier gebruikte ik al vele malen...zoooooo leuk.



Ingekleurd met Copics...(ja mijn collectie breidt zich steeds weer en meer uit)
Lintjes en ijsje brad uit mijn stash.
De brads kun je heel voordelig en snel kopen bij eyeletoutlet.com. Een enorme varieteit en prima service.

Geen opmerkingen: