dinsdag 28 juni 2011

Get Away - Enjoy the Journey

Voor de weekopdracht was "ballon" de opdracht.En aangezien ik net dit leuke en mooi papier in huis had (thanks for sharing!!!)
bedacht ik me day LUCHTballon ook zou moeten kunnen.



Het papier is Lime Twist - Out of the Blue (MME)
De tekst stempel is een hele groet clear stempel (30 cm) van Hero Arts.
De HedgeHog is van Penny Black -

Deze moest ik uiteraard hebben aangezien Gerjan in zijn werkzame leven ECHT heeft
gevlogen.
En dat ECHT heeft betrekking op het feit dat hij ECHT vloog en niet alleen instrumenten bediende!!! (LOL)
Zo dat gezegd hebbende is het maar goed dat niet veel piloten (zeg maar GEEN) dit lezen want die zullen ongetwijfeld mijn mening niet delen...haha.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super ,leuk met dit papier gecombineerd.

lfs Ag