woensdag 29 juni 2011

Time for Fun

Deze zomerkaart is ook voor een SWAP.
Het papier Is van Best Creation Inc. - Durf'sUp. Ik heb het meegenomen uit Klarenbeek - Scrapbook Atelier, speciaal voor deze kaart.
Het andere papier is "antiek" . Uit een 12" x 12" pad dat ik lang lang geleden eens meenam uit de VS.
Het neushoorntje is een digi , die ik ontving van een Yahoo group waar ik lid van ben.



De tekststempel is er een van Hero Arts.
De knopen en het lint uit mijn stash.
Ingekleurd met Copics.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Tjonge je bent echt op dreef 3 kaarten nog wel ken deze niet als Didier maar alleen als stempel past perfect bij dit papier.
Lfs ag

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Moet natuurlijk Digi staan type op mijn iPad vandaar.
Lfs ag