zondag 19 juni 2011

......jaar getrouwd!!!!

Daags na Martijn' s 21 ste verjaardags feest was het onze trouwdag.
VIJF EN DERTIG - 35 - jaar alweer. En dat is in deze tijd - in onze tijd - niet niks.
Het verliep lang iet altijd even "gladjes" zullen we maar zeggen........maar " we' re still standing strong" zonder hulp van buitenaf.
Ons thuis was een ware bloemenzee.

GJ liet een zilveren schaal opmaken met verschillende rozen en vrouwenmantel. STUNNING!!



Een hand geplukt vers bouquetje uit een tuin. Lathyrus , clematis (een viticella soort) en een roosje.



Een bouquet van o.a. witte rozen en blauw paarse riddersporen....de kleuren van mijn bruidsbouqoet destijds.



Een heel vurig bouquet.



Een bouquet met al mijn lievelings bloemen : rozen en hortensias en veel groen heel veel groen : appelblad en eucalyptus.



En nog meer hortensias.



De meeste bouquetten werden gemaakt door mijn "eigen" bloemisterij hier op het dorp .

En wij...wij gaan op naar de volgende ....35!!!

2 opmerkingen:

Renske Creatief zei

Gefeliciteerd!! En wat hebben jullie mooie bloemen gehad!

groetjes renske

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat erg ik zie dit nu pas,had ik je natuurlijk een kaartje gestuurd maar goed er komt wel een gewoon kaartje naar je toe. Maak hem dan speciaal vor jouw. Lfs Ag
P.s de bloemen zijn prachtig